tiistai 1. lokakuuta 2013

tylsin viikko ikinä

Eilen meillä alkoi koulussa erikoismaalaus painotteinen viikko, ja tietysti tulin heti kipeäksi, nyt olen ollut tämän päivän kotona. 

Huomenna piti mennä tallillekkin, mutta en varmaankaan pääse. Sunnuntaina olin viimeksi. Menin Darilla ja oli kyllä tosi kiva tunti, siskon piti tulla samalle tunnille, mutta joutuikin sitten jäämään vähän pidempään töihin, joten sisko meni sitten yksin seuraavalla tunnilla. :) Meidän tunti oli tosi kiva, Dari oli tosi hyvällä päällä! Meni kokoajan reippaasti eteenpäin, ei hidastellut ollenkaan. Ainoastaan laukoissa oli vähän ongelmia, kun ponilla oli hieman virtaa! :D Siellä pelottavassa kulmassa sen oli pakko vilkuilla, minkä seurauksena laukka vaihtui pari kertaa. Opettaja kuitenkin neuvoi ja viimeiset laukkakierrokset menivät jo aika hyvin.

Puolivuokrauksen viimeinen päivä olikin silloin sunnuntaina. Tallilla juteltiin että otanko nyt perus 10 krt kortin vai jatkanko vuokraa. Aluksi minun piti ottaa kortti, koska siskolla on nyt viikonlopputöitä Vanajanlinnassa, niin en tiennyt ehdinkö käymään tarpeeksi usein. Mutta opettajan myyntipuheiden jälkeen otinkin sen puolivuokrauksen. ;)

Ei tosiaan ole nyt mitään mielenkiintoista kerrottavaa, joten tekstistä tuli hieman tylsä. Useissa blogeissa pyörii nyt "haaste" seitsemän kuvaa kesästä, pitäisikö minun tehdä se? Mitä mieltä olette? :)


1 kommentti:

  1. Nii vastasin mun blogissa ja sun blogissa aiemmin, siihen mistä pentueesta roosa on:) Nii juankoskelta, minun veljeltäni. Olisiko mahdollisesti sama paikka?:)
    t. http://ratsasteluujamuuta.blogspot.fi/

    VastaaPoista