lauantai 21. syyskuuta 2013

autumn is here!

En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut tänne mitään, kiitos taas läppärin mikä ei toimi! Viime lauantain hevoset stadikalla -tapahtumasta on kyllä tulossa postausta heti kun saan vain sen läppärin toimimaan.

kuvailua yksi pv.. 

Torstaina olin tallilla ja menin siskoni kanssa itsekseen. Myös opettaja oli kentällä kanssamme. Menin Darilla ja meni ihan ok. Dari on kyllä ihan hassu kun aina sen on pakko vilkuilla siellä kulmassa. :D Olen nyt aina välillä kokeillut aina pysäyttää Darin sinne kulmaan ja antaa sen vilkuilla ja todeta että eihän siellä mitään ole. Mutta ainakaan vielä ei ole ihan toiminut, melkein joka kierroksella on aivan pakko katsella sinnepäin. Mutta ei se mitenkään erityisesti häiritse, kyllähän tuo poni yleensä käsissä pysyy.

Eilen tulin asuntolalta kotiin, ja menin tietysti moikkaamaan koiria. Menin Akun kanssa pienen lenkin, ja koitin ottaa siitä vähän kuvia, nyt kun on syksykin tullut. Vain yksi kuva onnistui.


Kävin illalla vielä poikaystävällä, mutta ei siitä sen enempää. Sen voin sanoa että en kyllä enää ikinä mene pimeällä ulos. :D Joo olen ehkä katsonut vähän liikaa kauhuleffoja. :D

Tänään lähden viideltä tallille, ja huomenna myös! Vaihdoin nyt ainakin tilapäisesti blogin ulkoasun tälläiseen, mitä mieltä olette? Ihan kauhea?

5 kommenttia:

  1. OKU! eli oksettva ulkka ja niin oon mäkin......

    VastaaPoista
  2. Saisko kysyä et miten teet noi jutut jotka seuraa hiiren perässä? Siis miten ne saa?

    VastaaPoista
  3. Ulkoasu on kiva:)
    Nii siitä kun mun blogissa kysyit että, mistä pentueesta koiramme on, niin Juankoskelta minun veljeltä on:) Onko sulla kuvia, jos vaikka ois Roosan veli/sisko?:) :3

    VastaaPoista